torsdag 19 juni 2014

Blogg igen och midsommar.

Jag har funderat länge på om jag ska "starta om" bloggen, I G E N, för vilken gång i ordningen vet jag inte faktiskt. Nu idag bestämde mig för att göra ett nytt försök med bloggen. Det kan ju bli kul.

Bytte namn nu till Hemma på Bjurs, lika som på instagram. Vi får väl se hur det går den här gången med det här försöket att starta om bloggen igen. Håll tummarna... ;-) "risken" är att det blir mest bilder och inte så mycket text... vi får se.

Just nu längtar jag efter helgen...midsommar. Den första utan morfar. Det ska gå... Jag ska äta, dricka gott och fira den för honom. Ta en Hallands fläder till sillen, hans favoritnubbe året om. Midsommar kommer bli fantastiskt, det är jag övertygad om.

12 kommentarer:

  1. Men nu är de väl dags för en update igen va =)

    SvaraRadera
  2. Men nu tänker jag bomba med kommentarer tills du uppdaterar ;)

    SvaraRadera
  3. Nu har jag väntat länge på att få läsa din blogg =)

    SvaraRadera
  4. U P P D A T E R A ! ! ! ! ! =D

    SvaraRadera
  5. Fortsätter väll att kommentera tills du uppdaterar :p Vill ju ha nå att läsa :D Haha

    SvaraRadera
  6. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Evelina....när ska du uppdatera??? ;)

    SvaraRadera
  7. EVELINA....jag väntar och längtar....Vill ha nå att läsa :P

    SvaraRadera
  8. Meeeeeen ingen update nu heller :P Skärpning Evelina :D

    SvaraRadera
  9. Jag vill ha nå att läsa :P

    SvaraRadera
  10. Halllåååååååååååååååååååååååååååååååååååå

    SvaraRadera